Nya saker att testa



Jag är sån som tycker om att testa allt möjligt för att se om det funkar och förhoppningsvis så får man positiva resultat av det. Idag fick jag ett paket med nya piller som ska testas. När det kommer till kosttillskott så finns det en helt enorm upp sjö med valmöjligheter.

Mina nya tabletter heter Tight Fem och är speciellt anpassade för tjejer. Dom ska hindra fettinlagring, öka fettförbränningen, öka värmeproduktionen och stimulera ämnesomsättningen. Dessutom blir man pigg och mentalt fokuserad. Den har fått bra recensioner och betyget fyra stjärnor av fem. Nu har jag stora förhoppningar på det här.

Burken innehåller 30 tabletter, så jag återkommer om en månad och meddelar reslutatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback