Nu har jag bestämt mig

Jag har funderat ännu lite till och jag har bestämt mig för att hålla mig till en blogg. Det blir inte så omständigt då. Att hålla igång flera bloggar tar ju massor med tid. Jag har fullt upp med att uppdatera i en blogg någon gång då och då.

Mitt nya intresse för kost och motion kommer att hamna i den här bloggen. Jag har insett att jag har enormt mycket att lära och jag vill veta allt! Idag är jag enormt stolt över att jag har kunnat stå emot muffinsen som fanns på jobbet och jag har inte druckit en endaste droppe läsk. Det är minsann ovanligt.

Snart ska jag bege mig till gymmet. Jag vet inte vad jag ska hitta på, men något blir det. Det kommer bli lite ändringar i mina träningsplaner. Jag ska försöka klämma in sex pass i veckan på fem dagar. Så en dag i veckan måste jag pallra mig iväg till gymmet riktigt tidigt. Det får bli en dag då jag är ledig.

Jag känner mig riktigt motiverad just nu. Packa väskan måste jag göra nu!

Bloggar senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback