Kostsamtal

Jag är så hemskt trött nu, men snart får jag bege mig mot min älskade säng.  Varje månad har jag en dag som jag får sluta klockan 13.00 (annars är det kl 16 som gäller) och den dagen var idag. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade hunden från sitt hunddagis och vid halv fyra begav jag mig tillbaka till Uppsala och till mitt trevliga gym.

En halvtimmes joggande och en halvtimme på en crosstrainer hann jag med. Efter det så hade jag kostsamtal med en kvinna på
Kraftkällan som verkar väldigt kompetent. Dessutom har hon hemskt snygga armar. Det vill jag också ha :)

Hon klagade i alla fall på mig. Jag äter alldeles för lite. Hon tyckte att jag var duktig på att äta ofta och på fasta tider, men jag måste äta mer. Till mellanmål så äter jag bara en frukt, men hon tyckte att jag skulle komplettera med proteiner. Dessutom tycker hon att min måltidsersättning till lunch är för lite. En skiva grovt bröd med massor av pålägg ska jag börja äta till det.

Jag trodde att min kost var lagom mycket (men helt fel), men hon sa att jag levde på svältkost med tanke på att jag tränar 5-6 gånger i veckan. Från och med imorgon ska jag äta mer. Jag ska bli en människa med en hälsosam kropp. Mitt mål bara måste uppnås!

Något jag blev glad av idag var att jag vägde 61,6 kg. Det betyger att jag har gått ner ca 6,2 kg på 2 månader. Bra gjort av mig tycker jag :)

Nej nu måste jag ut med hunden och sedan sova. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback