Helt slut...



Nu har jag varit på gymmet och testat ett pass Body Jam. Det var riktigt kul. Jag trodde att det inte skulle vara så jobbigt, men att hoppa i en timme är minsann jobbigt. Idag blev det två pass på gymmet, så nu är jag helt slut. I morse åkte jag mest dit för att hinna träffa min söta sambo lite idag och jag ville verkligen testa Body Jam, så nu har jag motionerat så det räcker idag.

Jag har alldeles nyss ätit middag: lax och Findus sommargrönsaker. När det behöver gå fort så är jag så glad att det finns frysta grönsaker som bara tar några minuter att laga till. Jag äter inte pasta/ris/potatis längre och det går otroligt bra. Däremot är jag grym på att äta grönsaker nu. Det är bra :)

Min kropp är totalt slut, så nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback