God morgon!

Hallå hallå bloggen!! Mitt internet har varit trasigt och igår spenderade jag hela dagen med att köra från Uppsala till Luleå så något bloggande har det inte funnits utryme för. Idag finns det förhoppningsvis tid för det. Nu är jag hemma hos mina föräldrar och hälsar på ett par dagar.

Hittills idag har jag bara vaknat, tagit en powerwalk på morgonen och ätit frukost. Den här veckan har jag semester och det är så underbart skönt. Jag hade ingen semester i somras, så jag tyckte att jag förtjänade en veckas ledighet.

Dom senaste dagarna har jag jobbat lite och så har jag fått ett glatt besked. Jag och min sambo har fått oss en lägenhet :) Inflyttningsdatumet är första december, så det dröjer lite innan vi får flytta. I och för sig är inte kontraktet påskrivet, så man kanske inte ska ropa hej ännu, men jag har höga förhoppningar. Äntligen kanske vi får flytta in till Uppsala. Det skulle innebära att jag har 5 minuters cykeltur till jobbet. Helt perfekt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback