En dålig dag

Ojoj idag gick det dåligt. När jag skulle cykla till gymmet så lyckades jag cykla fel och tappa bort mig (även fast jag vet att jag har dåligt lokalsinne så envisas jag med att testa nya vägar och det slutar alltid med att jag hamnar fel). Sedan när jag väl var framme så hade jag huvudvärk. Jag bestämde mig för att springa lite. Jag har haft problem med att det gör så hemskt ont i mina knän och höfter när jag springer, så jag håller på att vänja min kropp vid såna saker nu. Jag klarade 20 minuter på 9,5 km/h vilket är stora framsteg.

Efter dom 20 minutrarna så mådde jag inte bra alls. Jag var yr, huvudet höll på att sprängas i bitar och jag ramlade nästan på golvet. Även om jag har kondition för att klara att springa längre så är jag rädd för att få ont i mina stackars knän av det. Jag lyckades finna lite energi till 30 minuter på en crosstrainer efteråt också. Det var ingen bra dag alls idag.

Nu ska jag sova och jag hoppas att det kommer att gå bättre imorgon istället.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback