Det känns inte rätt


Jag har funderat. Riktigt mycket har jag funderat. Nu har jag kommit fram till att mitt nya intresse för kost och hälsa inte hör hemma här. Från början så var detta tänkt att vara en mode- & shoppingblogg, men det har bara blivit mer och med utsvävningar och som det börjar bli nu så handlar den om allt möjligt. Därför har jag bestämt mig för att starta en till blogg. Tusses blogg måste fortsätta att vara en blogg om ytligheter har jag insett. Det är mest rätt mot den här bloggen som jag trots allt har haft i snart 3 år.

Bild:
Vitaminsidan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det går väl bra att skriva om kost och motion även i en modeblogg! Det är bara roligt att läsa om flera saker =)

2008-09-07 @ 21:28:38
Postat av: Lil

Jag håller med ovanstående talare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback