Äntligen frisk (nästan)



Det har varit så skönt att vara ledig i helgen. Nu är jag näst intill frisk, men jag hostar lite ibland. Jag tycker att jag är frisk i alla fall, så jag har äntligen fått börja träna igen. Det känns underbart att vara igång och fortsätta min resa mot mina mål.

Igår fuskade jag lite med ätandet. Jag bakade kakor. Receptet hittade jag i en blogg och var bara tvungen att testa. Massor med smör och choklad är det i. Mums!

Idag har jag spenderat mycket tid i gymmet (tycker jag). Två timmar och femton minuter för att vara mer exakt. Nu är jag totalt slut. Sista halvtimmen somnade jag nästan. Jag började med en timmes styrka, sedan 30 minuter crosstrainer och 30 minuter gång. Det hela avslutades med lite stretching. Jag är sämst på att stretcha. Det är bara så tråkigt.

Imorgon ska jag träffa en kvinna som ska hjälpa mig med att få ordning på mitt ätande. Det ska bli intressant att få höra vad hon tycker att jag ska äta. Hoppas att hon kan sina saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback