Äntligen fredag!

Det går inte att beskriva hur skönt det känns att jag har ledigt hela helgen nu. Jag är bara ledig två dagar i streck varannan helg och det är så underbart när det väl händer.

Efter jobbet åkte jag hem och åt lite middag innan jag och sambon begav oss till gymmet. Tyvärr så stänger dom klockan 20.00 på fredagar och det är nästan för tidigt. Jag fick skynda mig för att hinna med det jag skulle. Mitt fina styrketräningspass blev det idag som en instruktör hjälpte mig med för några veckor sedan. Det går bättre och bättre, men jag har en hemsk träningsvärk i låren sedan i onsdags, så jag tror att jag ska ta det lite lugnt imorgon. Min stackars kropp behöver vila.

Nu är det dags för mig att sova. Det var länge sedan som jag sov så länge som jag behöver, så den här natten har jag sett fram emot i många dagar. Imorgon kommer jag att vara en utvilad Tusse.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback