Kanelbullens dag!


Idag är det kanelbullens dag. Helt klart en trevlig dag :) Jag har ätit två kanelbullar. Igår var jag och pojkvännen på Coop Forum och där hade dom extrapris på Findus kanelbullar. Det är bättre att köpa ett sånt paket än att baka själv, för det blir så hemskt många om man bakar och då kommer det att bli att man äter för många. Två räckte och det blev minsann 260 kalorier för bara dom två små bullarna.

Jag har varit duktig idag. Två promenader och ett Body Jam-pass har jag hunnit med. Enligt
Shapelink så är min totala förbränning under dessa tre pass sammanlagt 902 kalorier och det tycker jag är bra gjort.

Det här med kost tycker jag är väldigt intressant och jag läser massor på nätet. Tyvärr är det lite jobbigt när man läser olika saker överallt. Alla har olika åsikter på vad som är bäst. Jag känner att jag vill ha mer kunskap. Jag vill veta allt! Lite böcker ska jag skaffa mig. Det är mycket trevligare att lägga sig i sängen under duntäcket och läsa än att sitta vid en dator och försöka leta efter något som verkar nödvändigt vetande.

Bild: Findus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback