Nytt! Nytt! Nytt!



Bättre sent än aldrig. Nu kommer bilden på min nya söta mössa. Den kommer från H&M:s barnavdelning och är väldigt varm då den har fleecetyg på insidan. Det är verkligen en mössa som är som gjord för Tusse. Söt och mysig.



Jag tyckte även att mina träningskläder borde uppdateras, så jag har skaffat mig ett par mysiga capribyxor från Nike och ett linne från Soc. Linnet gillar jag verkligen. Det sitter löst och är mjukt. Extra bra är priset. Bra priser är det på allt från Soc, men det finns mycket som har en passform som inte passar mig. Dom nya kläderna ska invigas nästa vecka.



Jag har också införskaffat en stegräknare. Mitt mål är att försöka gå 10 000 steg om dagen. Den har till och med överfallslarm. Jag hittade den på Clas Ohlson för bara 99 pix. Perfekt!

I helgen jobbar jag, så det betyder att jag måste sova tidigt. Klockan nio har jag tänkt lägga mig i sängen och titta på tv. Det positiva är att klockan ska ställas om inatt och då får jag sova en timme längre :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback