Torsdag

God morgon! Jag blev plötsligt helt supertrött. Det känns som att jag håller på att somna på stolen som jag sitter på. Idag är jag ledig. Jag vaknade vid 8.30 och då gav jag mig ut på en promenad i en timme. Sedan har jag bakat blåbärsscones och läst lite bloggar. Om några timmar ska jag till gymmet. Jag har bokat in en tid för att få lite hjälp med träningsupplägg. Det ska bli skönt att få lite ordning på träningen. Jag ska träffa en som heter Maria på gymmet klockan 16.30, men jag tänkte hinna med en timme på en crosstrainer eller motsvarande innan det.

Jag kände mig så pigg och glad i morse, men nu vill jag bara sova. Om jag aktiverar mig lite så kanske jag vaknar till. Jag går och startar diskmaskinen och diskar lite. Då blir jag nog som en ny människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback