God kväll!

Oj, jag råkade visst somna. Jag vaknade nyss och har nog sovit drygt en timme. Det var i och för sig väldigt skönt och välbehövligt, men jag hade inte tänkt det.

Idag jobbade jag till klockan ett och sedan sprang jag på stan och letade mössa. Jag hittade en superfin (ska visa bild på den sen). Dessutom köpte jag ett par matchande vantar. I mitt jobb är det viktigt med varm mössa. Jag tycker inte om att frysa om öronen. En timme på gymmet har jag hunnit med också. Den tiden spenderade jag på en crosstrainer. Super kul var det och jag hade ett bra tempo, så jag hoppas på träningsvärk imorgon. Jag gillar träningsvärk :)

Nu tänkte jag ta en kort prommis med hunden och sedan bege mig till sängen och titta på lite tv tills jag somnar. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback