Chokladsås med banansmak



Såhär ser jag ut ikväll. När jag var i Luleå för ett par veckor sedan så klippte mamma av massor av hår, så nu är det skönt att ha lite mindre hår att ta hand om. Lite finare är min frisyr om jag skulle lägga ner energi på att borsta håret, men det är en mysig hemmakväll och det är bara min sambo och min hund som ser mig. Och så ni då förstås ;)

Ikväll har jag unnat mig glass, chokladsås med banansmak och maränger. Chokladsåsen med banansmak är mycket godare än vanlig chokladsås tycker jag, så jag tyckte att den skulle få vara med på bild. Imorgon börjar strikt ordning på min kost igen. Bra ska det bli.

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå. Jag och sambon ska titta på tv mellan midnatt och halv fyra. Trötter kommer jag att vara imorgon, men det är det värt :)

Kommentarer
Postat av: Joanne

Usch och fy! Iden var bra men inte smaken!

Köpte den banansåsen för ett år sedan, men tyckte snabbt att den inte smaka något vidare.

Det slutade med att vi slängde den eftersom ingen ville äta utav den!



Kul att du gilla den iallafall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback