Äntligen hemma igen

Nu är jag äntligen tillbaka i Uppsala igen. Det är helt klart bäst att vara hemma i sitt eget hem.

Hittills har jag inte gjort så mycket idag. Jag har tagit en morgonpromenad, ätit frukost, tittat på lite tv, kliat hunden på magen och ätit mellanmål. Dom senaste dagarna har jag sysselsatt mig med att skriva in allt jag äter och hur jag tränar på
Shapelink. Då får man uträknat hur många kalorier man har ätit, hur mycket kolhydrater, fett och proteiner som måltiden innehöll. Man får även reda på hur många kalorier man gjorde av med när man tränade. Mycket trevligt tycker jag.

Av mina resultat att döma så kan jag äta lite mer än vad jag ofta gör. Dom senaste dagarna har jag ätit ca 1150-1200 kalorier efter att jag har ätit middag, men då bestämde jag mig för att äta något senare på kvällen också. Jag har bestämt mig för att jag ska äta 1500 kalorier i alla fall. Jag är ju inte ute efter att svälta mig själv.

Snart ska jag bege mig till gymmet och spendera lite tid tillsammans med en crosstrainer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback