Alldeles ensam...

Min sambo är borta i helgen och har lämnat mig alldels ensam här i lägenheten. Det är verkligen supertråkigt. Jag vill ju att han ska vara här :)

Idag har jag träningsledigt och dessutom är det lördag, och då får jag äta vad jag vill, så här har det ätits godis. Imorgon blir det nya tag igen. Jag är tyvärr superdålig på att äta nyttigt, men jag ska bli bättre. Det är ju i alla fall mycket, mycket bättre än vad det var för ca 4 månader sedan, så lite nöjd är jag.

I torsdags fick jag hjälp med ett nytt träningsupplägg. Det ska jag börja med nästa vecka och jag tänkte ta med mig sambon till gymmet så att jag får lite hjälp. Det är så mycket nya saker så jag behöver honom där tror jag. Jag är verkligen motiverad, men det här med kosten är besvärlig.

Nu ska jag bara mysa i soffan resten av kvällen. Helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Berit

Hur kan man vilja vara med någon som fick dig att göra abort? Fattar inte det. Låter som din kille bara tänker på sig själv. Aldrig att jag skulle sakna någon sådan.

2008-10-12 @ 18:18:02
Postat av: Tusse

Berit: Jag saknar honom för att jag älskar honom. Han tänker inte bara på sig själv. Ett barn skulle inte få ett rättvis uppväxt med oss just nu, så nu i efterhand vet jag att det var rätt att inte skaffa barn just nu. Jag har det väldigt bra med min sambo trots att vi hade det kämpigt ett tag i somras. Det finns inget som skulle kunna få mig att lämna honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback