Vad gör man när man inte kan sova?



Jag är fundersam över vad jag ska göra åt min sömn. Som det är nu så tar det 3-4 timmar innan jag lyckas somna. Värre kommer det nog att bli när jag blir ensam. Än så länge har jag sällskap, men ikväll är sista kvällen, sedan flyttar han ut. Jag har haft ganska mycket problem med sömnen förr om åren och det var inte vidare trevligt då och kommer inte vara det nu heller. Det är helt enkelt så att jag funderar för mycket och då kan jag inte somna.

Idag är det packning som gäller. Senare tänkte jag bege mig till gymmet också. Om jag tränar ordentligt så jag är supertrött, kanske kan jag somna lättare då?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har också jättesvårt för att somna och när jag sover sover jag så lätt och oroligt...blä

Postat av: Anna

Hej, kanske kan du sjukskriva dig själv en vecka, och åka till familjen över jul...det hjälper att vara med nära och kära. Har själv varit i en liknande situation. Kram!

2008-11-30 @ 17:38:47
Postat av: Tusse

Garderobsgrubbel&byråbekymmer: Det är verkligen inte kul att inte kunna sova ordentligt :(



Anna: Ja jag funderar på det, men då sätter jag verkligen mina arbetskamrater i klistret. Jag överlever nog julen även om den ska firas ensam. Kram!

2008-11-30 @ 20:08:55
URL: http://tusseludd.blogg.se/
Postat av: Gurktand

onanera kan man göra när man inte kan somna, det hjälper

2008-12-01 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback