Torsdag=ledigt :)

Nu var det länge sedan jag bloggade. Jag känner att jag inte har haft någon tid över alls på sistone. Jag jobbar, åker till gymmet och äter. Sedan är klockan åtta och då brukar jag lägga mig under mitt mysiga duntäcke i sängen och titta på tv innan jag somnar vid nio. Jag är 24 och lägger mig klockan åtta :P Haha... nä det är faktiskt jätteskönt. Eftersom att jag går upp klockan fem på morgonen så måste jag lägga mig tidigt för att orka med jobbet och att träna.

Idag är jag i alla fall ledig. Jag har sovit massor i natt. Eftersom att jag var ledig så var jag vaken lite extra (men inte för länge så jag vrider på dygnet ;). Elva timmar blev det. En promenad innan frukost har jag hunnit med och att läsa lite bloggar. Jag som har läst i lite olika bloggar flera gånger per dag tidigare, nu har jag inte läst i en enda på en vecka.

Snart ska jag iväg till stan och shoppa lite och så ska jag till gymmet. Benen ska få plågas lite. Ben är seriöst det tråkigaste, men jag gillar träningsvärken efteråt :) Fredag och lördag ska jag ha träningsledigt. Jag har bestämt mig för att jag bara ska träna om det är kul och nu är jag lite trött på det, men det är mest för att jag bor så långt från gymmet och därför tar sån tid, men det blir bättre när jag har flyttat. Två dagar ledigt är lagom, sedan kommer jag att längta till gymmet igen :)

Ikväll ska jag minsann blogga igen. Lite ordning måste det ju vara. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback