Tisdag


God morgon! Eller ja, klockan är ju efter tio, så det är väl inte riktigt morgon längre. Jag har varit vaken sedan tjugo över sju, så det är inte riktigt morgon för mig heller. Dagen startade med en promenad i en timme och sedan har jag ätit frukost. Det är inte mycket som jag har hunnit göra hittills idag, men det ska minsann hända saker.

Om några timmar ska jag iväg på en shoppingtur och så ska jag till gymmet. Jag tänkte försöka ta på mig något seriöst idag som inte innehåller några mysbyxor, men det känns som att jag inte hittar något att ta på mig. Jag skulle vilja ha det söta diademet ovan från
Miu Miu idag, men det blir lite svårt. Vad ska jag ha på mig? På min shoppingtur ska jag leta efter ett nagellack i någon trevlig färg, men vilken färg är trevlig? Jag har så mycket funderingar idag :)

Bild: Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback