Snö i Uppland :)



Så här ser det ut utanför mitt vardagsrumsfönster. Här är det snö minsann! Särskilt kallt är det inte som tur är. Jag är ledig idag och jag vaknade redan 7.30. Dagen började jag med att ta en promenad i snön. Det var extra jobbigt när det inte var plogat på alla vägar. Jag tycker att det är lite kul att man faktiskt går ner i vikt av dessa promenader. Idag blev det bara -0,2 kg, men det är ett steg i rätt riktning. Jag brukar nämligen väga mig före och efter morgonpromenaden.

I veckan har jag verkligen kämpat med att hålla ordning på mat och träning. Det har verkligen gett reslutat också. Jag vill inte gå ner i vikt för fort egentligen. Min plan var väl att gå ner ca 1 kg i veckan, men nu har jag gått ner 2,1 kg på tre dygn. Jag vill att min kropp ska hinna med så nu ska jag ta det lite lugnt och inte pressa min kropp för hårt resten av veckan. Idag tror jag att jag ska ta träningsledigt eftersom att jag har fruktansvärd träningsvärk, men några promenader ska jag ta :)

Just nu fryser jag massor, så jag tror att jag ska värma en kopp grönt te. Gott och nyttigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback