Shoppingdag



Idag har jag shoppat ett par saker, så jag passar på att visa upp det tillsammans med en mera aktuell bild på hur jag ser ut nu för tiden :)

Jag hade kollat in en sammetskjol på Monkis hemsida som jag ville ha, men den var inte lika fin i verkligheten. Så jag blev väldigt glad när jag hittade den här gröna sammetskjolen på H&M. I och för sig tycker jag att den var lite lång, så jag funderar på att korta av den lite. Jag har inte tänkt ha den till den rosa blusen heller, men jag orkade inte byta till något annat. Jag vet inte riktigt vad jag ska matcha kjolen med. Svart linne/topp funkar alltid, men om jag då har svarta skor och svarta strumpisar till så blir det väldigt svart till det gröna.

Jag har inte tänkt ha dom stövlarna till kjolen, men jag hittade dom på Din Sko för 199 kr och jag behövde ett par platta och sköna stövlar.



Jag var inne på Make Up Store också. Tjejen som jobbade där rekommenderade den här gröna skuggan till mig. Jag tycker att den är supersnygg. Den glittrar och är inte alls sån konstig färg som den ser ut att vara på bilden. MUS-skuggor tycker jag är väldigt bra. Jag har en liten besatthet vid grönt för tillfället. Grönt är snyggt! Tänkte köpa ett par till gröna saker, men jag hejdade mig mitt i shoppandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback