Mellanmål är viktigt!



Gainomax är något som jag dricker nästan varenda dag. Dels är det supergott och så är det ett perfekt mellanmål. Dom senaste månaderna har har jag lärt mig massor om kost och så har jag varit på kostsamtal med en kvinna på gymmet (hon är superkompetent och det var lite kul när jag upptäckte att jag jobbar med hennes dotter). Just det här med mellanmål har aldrig varit min starka sida, men hon som jag pratade med på gymmet rekommenderade just Gainomax och en frukt till mellanmål. Hon tipsade också massor med andra saker, typ äggröra och fil med flingor. I mitt jobb blir det inte att jag packar med mig allt för avancerade saker att äta.

Sedan dess dricker jag en Gainomax och äter en frukt varje förmiddag och på eftermiddagarna blir det nötter och en frukt. Jag är imponerad av att en sådan sak kan göra så mycket positivt för min vikt och energi under dagen.

Nu är min kropp van vid att äta var tredje eller var fjärde timme, så jag blir superhungrig om jag väntar längre mellan måltiderna. Jag mår bättre och tycker mer om mig själv sedan jag började intressera mig för kost och träning.

Bild:
Gainomax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback