Hittade nya vantar

Jag hade velat ha med en liten bild i det här inlägget, men det orkade jag inte ordna just nu. Mitt besök på stan blev snabbt med effektivt. Jag köpte ett par vantar som jag hoppas är väldigt varma och ett linne från Nike som jag ska träna i. Träningstoppar kan man inte få för många av :)

Mitt benpass var hemskt jobbigt. Lite för jobbigt. Svimmade nästan där ett tag, men jag överlevde. Räknar med hemsk träningsvärk i några dagar i alla fall. Som tur är så får jag köra bil när jag jobbar på helgerna, så jag kommer kunna jobba ganska obehindrat med träningsvärken i alla fall.

Nu är jag vaken lite för länge, men jag tog ju sovmorgon idag så. Om jag inte somnar snart så får jag itne all sömn som jag behöver, så nu ska jag in i badrummet och borsta tänderna och sedan bums i säng!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback