Godis är gott!



Jag har bestämt mig för att inte äta godis, glass, bullar, dricka läsk eller något annat som innehåller massvis med socker på en månad. Just idag känns det väldigt tugnt. Åh, vad jag vill ha godis!

Ikväll är jag bara hemma och myser. Det är nämligen jobbarhelg för mig i helgen. Dessutom tog jag träningsledigt idag så det är bara lugnt och skönt här i kväll. Jag tycker att det är så dåligt att gymmet stänger redan klockan 16 på lördagar och jag slutar ju jobba den tiden varannan lördag. I och för sig är det väl bra, för då har jag anledning att inte träna.

Igår spenderade jag två timmar på gymmet och försökte verkligen vara nog med att stretcha efter mitt benpass, men jag har hemsk träningsverk ändå :(

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm sådana där persikor är ju sjukt goda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback