Bra gjort Tusse!

Idag har jag verkligen gjort bra ifrån mig :) På grund av allt snöande dom senaste dagarna så har jag inte tränat. Det har varit väldigt svårt att ta sig till gymmet och så. Idag försökte jag därför ta igen lite. Som vanligt så är onsdagar Body Jam-dag, men jag fick även klämma in lite styrketräning (bröst, triceps, axlar och mage som jag missade igår) och 33 minuter crosstraining som jag skulla ha gjort i måndags. Så summa sumarum blev att jag var på gymmet i två timmar och fyrtiofem minuter. Även fast jag lyckades hälla i mig nästan fyra liter vatten så kände jag att kroppen hade fått för lite vatten där på slutet för händerna började svälla.

Idag är jag nöjd med mig själv :)

Nu ska jag bara jobba torsdag och fredag och sedan har jag semester i en vecka. Det ska bli superskönt!

Dax för sängen nu. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback