Veckorevyns shoppingmingel

image901


Det här hade jag på mig igår på Veckorevyns Shoppingmingel. Jag hade riktigt trevligt. Tiden gick superfort. Det var kul att få se några bloggare som man bara sett på bild tidigare. Det var åtta bloggare som visade åtta klänningar från Topshop, men ingen av dessas bloggar läser jag. Jag kräver väldigt mycket från en blogg för att jag ska läsa den kontinuerligt.

I alla fall så köpte jag en klänning som en av de
åtta bloggarna hade på sig. Den är så söt tycker jag. Tjejen som är längst till höger har den klänningen på sig. Den är vit med beige ränder.

Jag hade på mig:
Spetsklänning - H&M
Linne - American Apparel
Skinnjacka - Only
Skärp - H&M
Leggings - H&M
Väska - Louis Vuitton
Skor - Miu Miu
Örhängen - Dyrberg/Kern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback