Tusse behöver nya klänningar

image907


Jag gillar ju egentligen inte kläder från Gina Tricot på grund av den superdåliga kvaliteten, men ibland går jag in där och hittar alla möjliga söta plagg. Gina Tricot har massvis med kläder som går att stapla på hur många som helst av i garderoben. Som tur är så är dom billiga, så man kan köpa nytt när plagget inte ser bra ut längre.

Det här med att man inte kan kopiera bilder från deras hemsida gillar inte jag. Eller det går ju, men då får man det jobbiga vita påhittet på bilderna.

Jag skulle i alla fall behöva ett par nya klänningar och på GT kan man alltid hitta någon söt. Idag var jag och provade några, men jag kunde inte bestämma mig. Klänningen Teodora (längst till vänster) finns i massvis med färger och mönster. Den är riktigt söt och användbar. Den gröna klänningen heter Leia och den modellen har jag inte sett tidigare (det var ju ett tag sedan jag var på Gina Tricot också). Leia gillar jag skarpt, men här finns den inte i grönt och jag gillar den gröna färgen. Hoppas att den kommer eller så får jag be någon i en annan stad att kolla.

Klänningar går att hitta i det oändliga på Gina Tricot. Imorgon tror jag att jag ska dit och spana igen.

Bild:
Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag ska kolla efter den gröna Leila till dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback