Prinsessgodis till Tusse

image912


Igår hittade jag denna söta godisskål när jag egentligen bara skulle åka och köpa mat. Jag tycker att den passar mig perfekt. Jag är ju nästan en liten prinsessa :P

Jag orkade inte vara vaken och kolla på Eurovision igår kväll, men jag har läst mig till idag att det gick dåligt för lilla Charlotte. Lite besviken blev jag eftersom det har stått så mycket i tidningar och så om hur favorittippad hon är.

Idag är jag helt enormt slut. Jag har sovit för lite och det har varit tungt på jobbet. På tisdag är jag ledig i alla fall. Ikväll ska jag sova supertidigt. Målet är att ligga i sängen inom en halvtimme. Det skulle verkligen behövas, men jag får se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback