Ljusbrunt och fint är ingen lätt kombination

image887

Jag vill ha ett par ljusbruna sandaler eller pumps, men jag har insett att det inte är det lättaste att hitta. Att matcha skor och skärp som modellen på bilden har, tycker jag är väldigt fint. Jag vill ha ett par hållbara skor som inte går sönder efter ett par månaders användning och dom ska helst vara ganska sköna också. Dessutom vill jag ju att dom ska vara fina. Allt det verkar inte vara en lätt kombination.

Sandalerna på bilden ovan tycker jag är okej, men inte helt fantastiska som jag vill att jag ska tycka.

Snart är det läggdags för mig. Imorgon börjar allvaret. Tidigare har jag bara fått följa med andra för att lära mig rutiner och så, men nu ska jag jobba själv. Ibland kan jag fundera över varför jag har det jobbet jag har när jag egentligen saknar lokalsinne helt, men jag har väldigt kul i alla fall :)

God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback