Hej, hopp och hallå!

Idag råkade jag hamna på Ikea (kände för Ikeas köttbullar) och då köpte jag såklart den söta speldosan som jag bloggade om igår. Jag tror att jag kommer göra sambon galen på den lilla melodin, men jag älskar den.

Jag har riktigt kul på jobbet, samtidigt som det är lite jobbigt. Den här veckan jobbar jag riktigt mycket, så det blir tungt. Annars så har det varit mycket skriverier i tidningar, prat på nyheter och i radio om hemtjänstgruppen som jag jobbar i. Det blir lite tungt att försöka argumetera om det hela när man får frågor då det hela trots allt hände innan jag började jobba där. Mycket som skrivs och sägs är inte sant och överdrivet, men det kan man inte göra mycket åt. När man har arbetskläderna på sig kan man se att folk tisslar och tasslar runt omkring. I förra veckan var det ägg på hela tjänstebilen.

Nåja, jag vet att jag kan mitt jobb och jag tänker inte låta det hela få mig på dåligt humör. Däremot tycker jag att företaget hanterar det dåligt.

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Om man bor i Uppsala känner man nog till incidenterna....

Nu ska jag laga lunch till imorgon.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback