Det blev två tunikor

image910


Igår var jag på Gina Tricot och köpte några klänningar/tunikor. Dom är supersöta alla tre, men jag orkade inte prova dom i butiken, så när jag gjorde det hemma så kändes bara tunikan i mitten rätt. Så det slutade med att jag lämnade tillbaka den rosa och röda klänningen idag och att jag köpte en till tunika som är likdan som den bruna, fast rosa. Dom är perfekta till att både klä upp eller ner, beroende på tillfälle.

Ärmarna går att rulla upp och fästa med en knapp om man vill. 100% bomull är den av och kostar 149 pix. Som hittat!

image911

Det här är förrester inlägg nummer 1 000 i min blogg. Grattis till mig :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygga
Ha en fin kväll!

Postat av: Veronika

Grattis till inlägg 1000! =) Vilka fina tunikor!

2008-05-26 @ 09:55:11
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback