Dagens outfit

image917

Idag var jag tvungen att gå på möte på jobbet på min lediga dag. Helt bortkastad tid tycker jag, men jag fick kaffe i alla fall :) Jag valde att ha min nya tunika på mig idag. Rosa gör alltid att jag känner mig extra fin.

Tunika - Gina Tricot
Leggings - H&M
Klocka - Guess
Skor - Miu Miu
Örhängen - Gina Tricot (Jag köpte dom i fredags och har använt dom några timmar idag. Dom är redan sönder. Snacka om dålig kvalité)
Solglasögon - Michael Kors (Hade dom utomhus, men eftersom bilden togs inne orkade jag inte ta på dom då)
Väska - Louis Vuitton

Idag använde jag ett sött rosa nagellack från OPI. När jag jobbar får jag inte ha nagellack, men på min fritid kan jag minsann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback