Så det kan gå...

Just när jag trodde att allt i mitt liv löste sig så gick det åt pipsvängen. Jag såg äntligen fram emot att få en stabilitet i livet som jag verkligen längtat efter, men jag tog ut segern i förskott. Trots att jag inte valt att jobba med ekonomi i mitt yrkesliv så är jag så glad att jag läste ekonomi-inriktningen när jag gick gymnasiet. Det kan faktiskt vara värdefullt att kunna lite om avtal och lite grundläggande ekonomi. Som det ser ut nu så har ett muntligt avtal brutits och tant Tusse ska koppla in facket som ska ordna det här. Jag är lite för snäll och blyg och vågar inte alltid säga vad jag tänker, så det är bra om någon annan för min talan. Jag har svurit många gånger över facket som ska ta sådana enorma avgifter, men när man väl behöver dom så är man enormt glad att man har dom.

I övrigt så har jag såklart saker som gör mig glad. Jag håller på att planera lite andra saker som får mig att skutta av lycka. Jag är så glad över många saker i mitt liv, även om allt känns lite hopplöst ibland. Bland annat bloggen gör mig glad. Jag kan fokusera på något annat en stund och bara ägna mig åt mitt shoppingintresse. Det är minsann skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback