Påskägg

image823Jag har kämpat länge nu och idag blev det äntligen klart. Mitt mål var att försöka skapa ett manligt påskägg åt min sambo. Han är lite känslig när det kommer till allt för puttenuttiga saker. Det här är i alla fall mitt tappra försök. Det blev ett silvrigt ägg som jag sedan klistrade dit en gul rosett på och en kyckling för att det ska vara lite påskigt. För att få det lite manligt lyckades jag hitta klistermärken från filmen Cars (Bilar på svenska), så han fick ett Cars-ägg. Jag tror inte att han kommer tycka att det är nog manligt, men jag försökte i alla fall ;)

Jag får se hur han reagerar när han kommer hem om ett par timmar...

Kommentarer
Postat av: Linn

Tja Susen, det var ett tag sedan...
Fint ägg du fick till :-)

Postat av: Tusse

Linn: Ja det var länge sedan. Tackar! Hoppas du har haft en trevlig påsk :)

2008-03-23 @ 22:16:25
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback