Min morgonrutin

image828

Huset som jag jobbar i heter Kristallen. Det är en ganska nybyggd byggnad som det är massvis med olika företag i. Jag tycker att det är jättemysigt där. Jag tror att jag kommer trivas bra. Bilderna är från utsidan och insidan av huset. Jag kommer att sitta på fjärde våningen, så jag har grym utsikt. På entréplanet är det en restaurang som det är fontäner runt om. Fint tycker jag.

I veckan har jag haft som tradition att när jag har åkt tåg till Uppsala, så köper jag en kaffe på Pressbyrån som jag dricker medan jag går till bussen som tar mig till Kristallen. Det är ju trots allt först efter kaffet som jag verkligen vaknar. Vissa pressbyrå-butiker har fått nya kaffemaskiner. Gott kaffe blir det minsann :)

Bild:
Pressbyrån, Kristallenkliniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback