Let's dance

image827
Ikväll är det Let's dance som gäller för mig. Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna. Det är liksom bara tjejerna som jag gillar. Kan inte Annika och Tina dansa tillsammans så ska jag rösta på dom!? Jag vet inte varför, men jag tycker att Annika är helhärlig :)

Nu är det änligen helg och det är så skönt. I veckan har det varit utbildning på jobbet och på måndag ska jag börja jobba själv. Det är helt sjukt vad det är mycket information att ta in. Jag hoppas att mina nya arbetskamrakter kommer att vara snälla och hjälpsamma. På mitt nya jobb hoppas jag kunna blogga lite på raster och så, så det blir lite mera aktivitet i bloggen.

I helgen ska jag leta reda på en kartong med kläder som jag vet att jag har i förrådet. Dom kläderna är inte uppackade ännu sedan jag flyttade. Nu när man ska hitta på nåt skojigt att ha på sig varenda dag så har man helt plötsligt för lite kläder. Tidigare så har jag varit väldigt flitig användare av mysdressar, men nu blir det mindre sånt. Ska lägga upp bilder på dom två senaste dagarnas outfiter senare.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny A

Vad är det du jobbar som/med nu?

2008-03-29 @ 19:15:56
Postat av: Tusse

Jenny A: Jag jobbar på Eniro :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback