Dagens outfit

image826
Det är verkligen jätteintressant på mitt nya jobb. Jag tycker att det är så kul att lära sig något nytt. Hittills är det i och för sig väldigt förvirrande då det är så mycket information att ta in, men jag gillar det ändå. Det här hade jag på mig på jobbet idag (bilden är dock tagen efter att jag har varit och simmat, så min söta, pärlsmyckade knut som jag hade i håret är inte kvar, annars hade jag visat den med):

Linne - American Apparel
Kavaj - H&M
Jeans - Acne
Skor - Halens
Pärlhalsband - Glitter

Kommentarer
Postat av: Jenny A

Vart jobbar du nu då?

2008-03-27 @ 10:13:13
Postat av: Veronika

Nytt jobb Tusse, det låter spännande. Vart är det någonstans?

Postat av: Tusse

Jenny A: Nu är det kontorsjobb som gäller för hela slanten. Det är skönt att få ha egna kläder på jobbet =)

Veronika: Ja det är riktigt spännande. Jag kommer sitta i ett jättemysigt kontorshus här i Uppsala och jobba. Det är så kul att testa något annat :)

2008-03-27 @ 21:33:51
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback