A6

image824

Nu har jag varit på vift några dagar. Jag och sambon gav oss iväg till Jönköping. Där har jag aldrig varit så det var kul. Sådär enormt mycket kan jag inte påstå att det fanns att upptäcka där, men jag fann min favoritplats:
A6! A6 påstår sig ha bästa shoppingen mellan Malmö och Stockholm. Det skulle jag nog vilja påstå stämmer eftersom allt fanns där. Det är ett köpcenter som innehåller i princip varenda kläd- och skoaffär man kan tänka sig. Till och med en Gant-butik fanns det där jag hittade en underbar kjol som jag vill ha, men den fick stanna kvar på A6. Kanske blir den min en annan gång. Nåja, besök A6 om ni har vägarna förbi Jönköping någon gång. Det var verkligen mysigt att spendera en dag där.

Det blev inte så mycket shopping för mig där, men H&M hade 10% rabatt för dom som har clubkort så jag införskaffade några saker med söta Hello Kitty på.

Kommentarer
Postat av: Veronika

På A6 har jag också varit på en shoppingtur! :)

Postat av: Tusse

Torie: Ja det kan jag tänka mig. Det är trevligt där tycker jag =)

2008-03-27 @ 21:30:23
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback