Kaos

Nu för tiden är det väldigt svårt att få blogga i det här hemmet. Varenda kväll ligger vår inneboende i vår sköna skrivbordsstol vid datorn och sover. Jag ska väl inte skylla enbart på det. Motivationen är väl inte den bästa heller.

På fredag ska jag och sambon bege oss mot Göteborg. Det ska bli trevligt att få komma bort lite. Senaste tiden har varit lite hemsk. Jag har varit övertygad om att jag har cancer i magen. Det är nämligen så att jag är säker på att jag kommer få cancer någon gång i mitt liv. Dels så tror jag det på grund av att det är förhållandevis vanligt att få det och sedan så är det ju till viss del ärftligt också. Mamma hade det för några år sedan, men är frisk nu som tur är. Nåja, cancer hade jag inte (vågade inte uppsöka läkare då jag är rädd att dom ska vilja ta några prover eller nåt, är livrädd för nålar). Jag har haft helt enorma smärtor i magen och jag har mått jätteilla. Sjuk är jag inte, men ställt till det ordentligt har jag. Blir så trött på att livet är så svårt. Problem är till för att lösas och även detta ska jag klara. Det är bara så tungt ibland när jag bara vågar vända mig till min sambo som inte alltid förstår mina tankegångar.

Jag håller skenet uppe, löser problemen och lever vidare. Mitt liv är bra som det är (väntar bara på att min provanställning ska ta slut så man får en tillsvidareanställning, då kan jag bli riktigt nöjd med min tillvaro), så jag behöver inga problem eller förändringar just nu.

På lördag ska jag på shoppingtur i Göteborg och jag hoppas på att hitta något fint :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback