En dag på stan


Jag spenderade min lediga dag på stan. Varmt och skönt var det i Uppsala idag, så min älskade
klänning från Permanent Vacation åkte på. Jag borde få medalj för att jag är så duktig som inte shoppar massvis på löningsdagen. Som det ser ut nu så skulle jag hemskt gärna vilja ha en ny väska, men om jag köper den så blir det ingen Paris-resa. Sambon tyckte att jag skulle spara pengar och köpa en väska i Paris istället. Det skulle ju i och för sig vara roligast. Då har jag ett fint minne därifrån.

På min shoppingtur lyckades det bara bli en body lotion från Body shop med cocosdoft. Den doftar helt underbart! Även en liter jordgubbar köpte jag med mig hem.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och äta lite jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback