En ledig dag


Jag har precis varit med om en hemsk helg. Hela midsommarhelgen har jag jobbat och det har varit kaos och jag har nästan jobbat ihjäl mig. Idag är jag ledig och det är så skönt. Min tisdag ska bli så lugn och skön. Jag ska inte göra något ansträngande alls har jag bestämt.

Igår började rean på Natalie Schuterman. Jag var nästan på väg att åka dit efter att jag slutade jobbet klockan fyra, men jag orkade inte. Däremot funderar jag på att åka till huvudstaden idag, men jag känner mig så lat. Det hade varit så kul att gå och leta fynd på alla reor. Jag har en riktigt bad hairday. Jag borde ha en hatt eller sätta en sjal i håret som Nicole Richie. Åh, vad jobbigt allt blev helt plötsligt.

Bild:
fabsugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback