Sötaste Kitty

Jag läste i Tories blogg om söta Hello Kitty-plåster. Eftersom att jag lyckades göra illa mig på jobbet igår så tyckte jag att det var ett perfekt tillfälle att köpa Hello Kitty-plåster och sätta på handen. Jag har aldrig haft så söt hand tidigare. Lilla Kitty är bara den sötaste lilla figur som finns. Om inte sambon fanns och satte stopp för det så skulle jag ha ett helt hem med bara Hello Kitty.

Idag är min dag. Hela 24 år blir jag. Födelsedagarna är inget som jag bryr mig så mycket i längre. Det vgar roligt när jag var i 7 års åldern ungefär och hade kalas. Mina föräldrar satte massvis med serpentiner och ballonger i taket och mamma gjorde supergoda gräddtårtor. Jag har fått allt från tågtårtor till fjärilsformade och nallebjörnar. Kalashattar och saft som dricks med sugrör skulle det vara. Det var tider det!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis på födelsedagen Snusen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback