Paris!

Tyvärr har jag ingen riktig semester i sommar, men någon dag ibland tar jag ledig så att jag ska kunna hitta på lite roliga saker. I slutet på juli kommer jag och sambon att åka till Paris på en weekend om vi bara lyckas hitta någon som kan ta hand om min lilla hund. Det är när man vill åka bort som det är lite besvärligt att ha hund, men jag skulle aldrig klara mig utan henne. Det ska bli superkul om vi bara hittar en hundvakt. Tyvärr har jag inte varit i Paris tidigare så jag ser verkligen fram emot det.

Förhoppningsvis så hittar jag något kul att shoppa där också :)

Bild:
Visitingdc




Kommentarer
Postat av: Meg

Vad kul att ni ska till Paris! Det är en undebar stad!!

2008-06-12 @ 13:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback