Måltidsersättning

När det kommer till viktminskning så är jag värdelös. Jag är helt klart för en sund livsstil, men jag är helt värdelös på att hålla mig borta från onyttigheter. Det är det där sockret som jag så gärna vill åt :P

Drömmen är att jag ska motionera och äta sunt, men jag har inte lyckats åstadkomma det ännu. Jag är definitivt inte ute efter att bli någon supersmal liten Tusse, för det skulle jag inte trivas med, men några kilo mindre skulle inte skada. Enligt mitt BMI så är jag inte överviktig, men jag trivs inte med mig själv till 100%.

Så nu har jag börjat med mealbars från
Naturdiet. Jag har ätit sådana tidigare i perioder och man tappar vikt superfort. Nu ersätter jag bara ett mål mat per dag och äter normalt dom andra målen. Mera grönsaker försöker jag få in i mitt ätande också. Målet är att tappar ett eller två kg till bröllopet som jag ska på, på lördag. Jag ser väl om jag lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback