Helgens shopping

image920
I lilla Västerås blev det lite shopping. Lite irriterad blev jag på att man var tvungen att tjata sig till fina påsar. Det är ju inte alls lika kul med plastpåsar som med papperspåsar. Alla borde få så fina påsar tycker jag.

Myself & Friends köpte jag ett doftljus från Voluspa med doften Crisp Champagne. Det doftar hur gått som helst! Kanske inte champagne, men jag gillar det riktigt mycket. Dessutom var det 20% rabatt i hela butiken, så det blev lite billigare.

Jag har fastnad för hudfärgade underkläder utan sömmar. Det funkar under alla plagg. På KappAhl finns underklädeskollektionen Creem och dom gillar jag massor. Det känns ju ännu bättre att köpa dom underkläderna när man får en sån fin påse :)

Belle Shoes köpte jag ett par söta peep toe-sandaler som jag tänkte ha på bröllopet som jag ska på nästa helg. Jag blev blixtförälskad i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback