Dagens önskeoutfit


Jag börjar dagen med att ha en liten önskeoutfit i bloggen. Idag känns allt helt underbart (om man bortser från min hemska allergi som gör att det kliar enormt i ögonen). Nu är jag ledig i fyra dagar. Imorgon åker jag och sambon till Karlstad. Där ska min kusin gifta sig på lördag. Det ska bli jättetrevligt att få bo lite på hotell och gå på bröllop.

Solglasögon: Klassiska svarta från
Jimmy Choo.
Klänning: Blå silkesklänning med en söt rosett. Den skulle jag gärna ha på mig.
Väska: Klassisk Baguette från Fendi. Den passar till allt och vid alla tillfällen.
Skor: Snygga sandaler från Azzedine Alaia.
Nagellack: Mavalas höstkollektion 2008 innehåller massor av blåa lack, men jag tycker inte att dom håller så bra, så jag satsar hellre på ett från Essie.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback