En utmaning...



Jag antar
Ebba von Sydows utmaning. Det är alltid kul att svara på annorlunda frågor ju...


Vad åt du till frukost?

Yoghurt med Kelloggs Special K red berries och en macka.

Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Igår var jag, sambon och hunden till Öregrund. Det är verkligen superrmysigt där. Jag åt pizza till middag. Bilden är den ovan.

Vem fick du ditt senaste sms från?
Min dagmatte. Hade velat åka på utflykt till veckan, men hon kunde inte ta hand om min lilla Julia då.

Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart och silvrig.

När var du arg senast?
Blir sällan arg, men är irriterad lite då och då. Minns inte när jag var arg senast, men irriterad var jag igår när jag försov mig.

Dett bästa minne från skoltiden?
Jag svarar nog samma sak som Ebba; studenten kommer jag nog alltid att minnas som en riktigt rolig dag.

Yoga eller löpning?
Yoga har jag aldrig testat och löpning gillar jag inte, men jag väljer löpning då, för att det är minst hemskt.

Spagetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?

Jag älskar spagetti och makaroner till allt, så spagetti bolognese får bli mitt svar.

Vilka tidningar läser du regelbundet?
Alla möjliga modemagasin, men det blir olika varje gång jag köper. Om det är inte intressant eller fin framsida så köper jag den. Jag har börjat tröttna på dessa tidningar. Seriösa modebloggar ger mig så mycket mer.

Favoritkaraktär i deckare?

Ingen aning. Deckare är inte riktigt min grej.

Teveprogram du aldrig missar?
Teven är mer ett tidsfördriv för mig, så det är inte något särskilt som jag ser på. Det som är på ser jag. Möjligtvis så försöker jag att inte missa Sommarkrysset. Gry Forsells sommarkryssklänning var ju bara för söt som hon hade igår.

Vem är du avundsjuk på?

Ja, inte skulle jag ha något emot att få vara hemma, pyssla om hemmet och shoppa hela dagarna, så dom som får det är jag nog avundsjuk på.

Din bästa revansch?
Det väljer jag att inte berätta om här i bloggen :)

Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Sämsta chefen måste vara då jag sommarjobbade för sisådär 5-6 år sedan. Han var helt galen. Jag vet inte om jag har haft någon riktigt bra chef, men när jag jobbade i Skellefteå så hade jag en chef som var helt okej.

Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Sniglar!! Dom man ser ute i gräset är ju så slemmiga och äckliga så jag skulle aldrig få för mig att äta något sådant.

Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ebba kanske. Hon är riktigt bra på det hon gör.

Kaffe eller te?

Te. Helst grönt, men allt funkar.

Skostorlek?

37 för det mesta.

Hur ofta är du på IKEA?
Minst en gång i månaden har det blivit sedan jag flyttade hit.

Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En Hermés Birkin, en lägenhet, en shoppingresa till New York och några presenter till nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback