Torsdag

God morgon!

Idag är det alldeles perfekt väder och det kommer bli ännu bättre. Varmt och soligt är det, och klockan är inte ens sex. Det är lite tråkigt att vara uppe den här tiden, men det är inte mycket att göra åt när man måste till jobbet. I tisdags var jag ledig och i helgen får jag också vara ledig.

Tisdagen var en jättefin dag. Min sambo har semester så då hade vi en hel dag tillsammans. Det behöves verkligen. Den senaste månaden har varit riktigt jobbig med allt med barnet och så hade vi en inneboende som gjorde att jag knappt kunde prata med min kära P utan att vara rädd att han skulle lyssna.

Det kändes som att allt löstes på en dag. En trevlig dag i solen var vad som behövdes. Alla känslor kom tillbaka och jag ser min sambo som mer än vän igen. Det är verkligen hur skönt som helst att få ordning på livet.

Nu ska jag skynda iväg till jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-24 @ 06:07:26
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback