Shoppat i helgen



Här är lite av det som fick följa med mig hem från min trevliga helg i Göteborg och diverse andra butiker som jag var i på vägen hem.

Arena Copenhagen gör helt underbara smycken. På Viktoria Arena hittade jag dessa söta örhängen med 70% rabatt.

Jag hittade hur många butiker som helst i Göteborg som säljer kläder från Filippa K. Nästan alla hade rea, men bara en randig tröja fick följa med mig hem. Den vita t-shirten hittade jag på Lager 157 (stoor besvikelse by the way).

Även Ullared förväntade jag mig mycket av. Bara ett gäng sockar, söta sängkläder med får på och lite handdukar fick följa med mig hem. Jag tänkte köpa en jättestor fjärrkontroll bara för att den var så kulig, men förnuftet tog mig till fånga så den fick stanna kvar där.

Utanför Göteborg var jag i en stad som jag inte minns vad den hette. Där köpte jag dessa (och några fler) muggar från Höganäs. Jag tycker att dom är så fina, så det köpet är jag nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Den kanske hette Kungsbacka och freeport? :) Freeport outlet har nämligen en butik som heter fabriksbutiken o dem säljer bla a höganäskoppar. Har själv ett par därifrån.

2008-07-04 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback