Monogramouflage



Även i besvärliga tider så lägger jag tankarna ibland på väskor. Vad gäller barnet så har jag bestämt mig för att inte ha kvar det. Jag kan inte låta ett barn komma till världen som inte är önskat av båda föräldrarna. Hemskt tråkigt tycker jag att det är såklart, men det är inte mycket att göra åt.

Louis Vuittons nya kollektion med väskor heter Monogramouflage. Kamouflagemönstrat och skogsgröna färger i riktig militäranda. Jag tänker på krig när jag ser det. Det hela känns alldeles för maskulint för mig. Möjligtvis så tycker jag att hårspännet var lite sött. Jag tycker helt enkelt inte att kamouflagemönstret var fint. Tacka vet jag den gamla hederliga
Monogram Canvas-kollektionen som har ett fint och stilrent mönster.

Bild: eLuxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback